Relion urasivu

Relionin avoimet työpaikat ja uratarinat

Haluaisitko tulla osaksi Relionin mahtavaa porukkaa?

Haemme jatkuvasti uusia talous- ja palkkahallinnon asiantuntijoita tai sellaisiksi haluavia, jotka tuntevat omakseen sähköisen kirjanpidon ja haluavat olla mukana uudistamassa koko taloushallinnon toimialaa. Olet oikea henkilö, jos olet halukas kehittämään henkilökohtaisia taitojasi ja olemaan tiimipelaaja meidän kasvavassa organisaatiossa.

Tärkeää on, että osaat ajatella asioita asiakkaan näkövinkkelistä ja tarpeista. Haluamme rakentaa yrityksestämme ja sen osaajista yrittäjän luotetun taustatiimin, emme pelkkää tilitoimistoa.

Katso avoimet työpaikat:

Taloushallinnon asiantuntijoiden lisäksi haemme jatkuvasti ammattitaitoisia controllereita monipuolisiin ja vastuullisiin tehtäviin asiakasyrityksiimme. Mikäli sinua kiinnostaa toimia ulkoistettuna controllerina, voit lähettää meille avoimen hakemuksen osoitteeseen rekry(at)relion.fi ja olemme heti yhteydessä, kun juuri sinulle sopiva controllerin työtehtävä aukeaa.

Kiinnostaako sinua ura Relionilla? Mikäli sopivaa tehtävää ei ole juuri nyt avoimena, voit lähettää meille avoimen hakemuksen osoitteeseen rekry(at)relion.fi. Haemme jatkuvasti uusia taloushallinnon osaajia ja olemme kiinnostuneita kuulemaan sinusta. 

Miksi hakea meille töihin?

Tarjoamme sinulle työympäristön, missä saat vapautta ja vastuuta, mukavat työkaverit ja kannustavan ilmapiirin. Pääset hyödyntämään juuri omia vahvuuksiasi sekä kasvattamaan ja kehittämään ammattitaitoasi.

Tarjoamme mahdollisuuden joustaviin työaikoihin, etätyömahdollisuuden sekä kilpailukykyisen palkan. Lisäksi haluamme tukea työntekijöiden hyvinvointia mm. liikunta- ja kulttuurisetelein.

Tutustu uratarinoihin:

Saana Härmä - taloushallinnon koordinaattori. Saana vaihtoi työn muotialan logistiikan parissa tilitoimistotyöhön. Mukana seurasi ymmärrys pk-yritysten operatiivisesta toiminnasta.

Hanna Kontu - taloushallinnon konsultti. Hanna auttaa yrityksiä siirtymään taloushallinnossa digiaikaan. Tarvittaessa hän hyppää myös asiakkaan puolelle talouspäällikön tehtäviin, vaikka parin päivän varoitusajalla.

Minna Roiha - taloushallinnon asiantuntija. Minna teki yli vuosikymmenen myyntityötä ennen kuin opiskeli kirjanpitäjäksi. Myyntitausta auttaa häntä ymmärtämään asiakkaiden liiketoiminnan haasteita.

Työntekijöidemme kertomaa:

”Haluan kehittyä työssäni koko ajan. Siksi on hienoa, että meillä Relionilla kannustetaan kouluttautumaan. Viime syksynä suoritin taloushallintoalan KLT asiantuntijatutkinnon, ja tänä syksynä aloitan puolentoista vuoden mittaisen business advisor -koulutuksen, jossa uskon pääseväni syventämään ymmärrystäni asiakkaiden liiketoiminnasta.”

Minna - taloushallinnon asiantuntija, KLT

”Viihdyn todella hyvin Relionilla. Jos työskentelee yrityksen sisällä taloushallinnossa, on talousasioiden lisäksi hoidettavana myös paljon hallinnollisia tehtäviä. Nyt tilitoimistossa pääsen keskittymään talouteen ja miettimään laajemmin, millaiset asiat toimivat erilaisille asiakkaille.”

 

Hanna - taloushallinnon konsultti

”Koulutusohjelman myötä pääsin töihin Relionille. Oppimiskäyräni on ollut todella huima, mutta vielä on paljon opittavaa! Tämä on ala, jossa ollaan koko ajan uuden äärellä. Kun koulutuksen päätteeksi keskustelimme jatkosta, halusin ehdottomasti jatkaa Relionilla. Sain myös valita, haluaisinko työskennellä asiakkaiden taloushallinnon parissa kokonaisvaltaisemmin vai perehtyä syvemmin esimerkiksi palkanlaskentaan.”

Saana - taloushallinnon kordinaattori

©2021 by Relion.