©2019 by Relion.

Haemme kahta kirjanpitäjää ja palkanlaskijaa Imatralle

Haemme itsenäiseen asiakastyöhön valmiita kirjanpitäjiä ja palkanlaskijaa Imatran toimipisteeseemme. Imatran ja pääkaupunkiseudun toimipisteissämme työskentelee jo kaksikymmentä taloushallinnon ammattilaista.

 

Olet henkilönä reipas ja uskot että asioita voidaan tehdä paremmin ja vastuullisemmin. Osaat ajatella asioita laajemmin ja asiakkaan näkökulmasta. Nykyisessä työssäsi et ehkä pysty palvelemaan asiakkaita niin laaja-alaisesti kuin haluaisit. Me haluamme rakentaa yrityksestämme ja sen osaajista yrittäjän kasvun rakentajan ja luotetun taustatiimin, emme pelkkää tilitoimistoa.

Sinulla on kokemusta vastuullisista asiakastöistä tilitoimistossa tai muutoin toimialalla. Tunnet eri taloushallintojärjestelmät ja osaat hyödyntää niitä tehokkaasti. Nautit asiakastyöskentelystä ja asiakkaiden haasteiden ratkaisemisesta. Nyt haluaisit ottaa seuraavan askeleen urallasi ja lähteä rakentamaan parasta palvelua alalle.

Me puolestamme teemme parhaamme, jotta olisimme arvoisesi työpaikka.

Mikäli innostuit, kirjoita meille itsestäsi ja osaamisestasi lyhyt kuvaus ja liitä mukaan cv:si.

Lisätietoja tehtävistä antavat Päivi Parviainen (paivi.parviainen(at)relion.fi p. 010 281 8401) ja Laura Matikainen (laura.matikainen(at)relion.fi p. 020 743 5882).

Hakemukset 15.11.2019 mennessä osoitteeseen rekry(at)relion.fi